مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-19ورزشي

حفظ سرمایه های ورزشی استان همدان بسیار اهمیت دارد


مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در شرایط کنونی حفظ سرمایه های ورزشی استان همدان برای ما بسیار اهمیت دارد و تلاش داریم از زیرساخت های ورزشی این استان حفاظت کنیم.

- ، حمید سیفی روز دوشنبه در آیین مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان با استفاده از ظرفیت بومی به لیگ فوتبال دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد که این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: مجموعه پاس همدان نیز با مدیریت جوان که حامی فوتبال استان است تلاش می کند و حمایت های مالی مدیرعامل این تیم بسیار ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه استان همدان ظرفیت بالای گردشگری و بزرگترین غار آبی جهان را دارد و هنوز در حوزه مارکتینگ و بازاریابی موفق نبوده است، گفت: همدان از لحاظ جغرافیایی موقعیتی دارد که می تواند میزبان اردوهای مختلف ورزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: این استان در حوزه فوتبال زیرساخت هایی دارد که می تواند در حوزه استعداد یابی در دسته پنج استان برتر کشور قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: سرمایه های ورزشی برای ما اهمیت بالایی دارد و باید بیش از پیش برای حفظ این سرمایه ها تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سرمایه های ورزشی استان همدان بسیار اهمیت دارد

حفظ سرمایه های ورزشی استان همدان بسیار اهمیت دارد