مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-19سياسي

برخورد جدی با کودک همسری در ورامین


رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد و از خانواده ها خواست در این خصوص تحقیقات کافی را داشته باشند ، تا دچار آسیب های پس از آن نشوند.

- ایسنا/تهران رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد و از خانواده ها خواست در این خصوص تحقیقات کافی را داشته باشند ، تا دچار آسیب های پس از آن نشوند.

اعظم هراتی رییس اداره بهزیستی ورامین بعد از ظهر دوشنبه 28 تیر ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: انتظارات بهزیستی از دستگاه ها برای همکاری فراوان است ؛ در حوزه پیشگیری جای کار بسیار گسترده است و امیدواریم در مواردی که با دستگاه های دیگر همسو و هم جهت هستیم آنها نیز ما را یاری کنند.

این مقام مسئول در خصوص وجود جامعه 4300 نفری معلولین در ورامین و حمایت های بهزیستی از آنان نیز بیان کرد: لازم است ، آزمایشات ژنتیکی قبل از ازدواج جدی تر گرفته شود و وقتی خانواده ای گرفتار شد هم خودش آسیب خواهد دید هم جامعه را دچار مشکل می کند و نمونه آن در شهر ورامین وجود خانواده های چهار و پنج معلوله هست که وقتی ریشه یابی می گردد غربالگری و ژنتیک قبل از ازدواج انها صورت نگرفته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با اشاره به آسیب های خانوادگی و وجود آمار بالای طلاق در جامعه اظهار کرد: در بحث کاهش طلاق خصوصا طلاق های تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با کودک همسری در ورامین

برخورد جدی با کودک همسری در ورامین