مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-19ورزشي

انتخاب همدان به عنوان مرکز استعداد یابی فوتبال در غرب کشور


همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم نامه این انتخاب به زودی امضا می شود.

- خبرنگار مهر ، شهاب الدین عزیزی خادم روز دوشنبه در آیین مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان همدان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت های موجود، فوتبال را به صورت یکپارچه گسترش می دهد.

وی افزود: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک ارزشمند است و حیف است استانی همچون همدان با توجه به نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی های بالایی در حوزه فوتبال دارد، گفت: برادران حیدری در حوزه داوری در جامعه بین المللی موجب افتخار ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان زیرساخت های مناسبی در این حوزه دارد، عباس صوفی که برای چهار سال به عنوان رییس هیأت فوتبال این استان انتخاب شد، به واسطه شهردار بودن و کسب اکثریت آرا مسؤولیتی بسیار سنگین در پیش دارد.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان کلانشهری مهم و تاریخی با ظرفیت بسیار، می تواند مرکز استعدادیابی غرب کشور باشد، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب همدان به عنوان مرکز استعداد یابی فوتبال در غرب کشور

انتخاب همدان به عنوان مرکز استعداد یابی فوتبال در غرب کشور