مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-19سياسي

درباره گروهکی که این روزها در خوزستان مشغول فتنه انگیزی است چه می دانید؟


افراد گروهک تروریستی الاحوازیه معتقدند که باید مبارزه مسلحانه تا نابودی فارس ها و آزادی عربستان شامل استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس ادامه یابد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بی آبی در خوزستان و ایجاد مشکلات عدیده برای مردم این استان در گرم ترین روزهای سال، صدای اعتراض و نارضایتی مردم این استان را بلند کرده است.

در این بین گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازیه فضا را برای عرض اندام خود و به خشونت کشیدن مطالبات مسالمت آمیز مردم فراهم دیده است و با بلند کردن پرچم خود در تجمعات مردمی و نیز برنامه ریزی برای ایجاد ناآرامی و آشوب، به دنبال انحراف مطالبه بحق مردم استان خوزستان است.

    گروهک تروریستی الاحوازیه مشغول به خشونت کشیدن تجمعات مردمی در خوزستان است   امّا هویت گروهک تروریستی الاحوازیه چیست و این گروهک چه پیشینه ای دارد و با چه سابقه ای پرچمدار دروغین مطالبات مردم خوزستان شده است؟ صبح روز شنبه 31 شهریور 1397 در حالی که مراسم رژه نظامی نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در جریان بود، در مراسم شهر اهواز یک اتفاق تلخ و خونبار رقم خورد.

چند فرد مسلّح با پناه گرفتن در پشت استیج رژه، مردمی که به تماشای رژه ایستاده بودند را به رگبار بستند و قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره گروهکی که این روزها در خوزستان مشغول فتنه انگیزی است چه می دانید؟

درباره گروهکی که این روزها در خوزستان مشغول فتنه انگیزی است چه می دانید؟