مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-19اقتصادي

تلاش برای تولید ماهانه 3.5 میلیون دز واکسن اسپوتنیک وی در کشور


شرکت اکتوور در اطلاعیه ای از تلاش برای تولید ماهانه 3.

5 میلیون دز واکسن اسپوتنیک وی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، شرکت اکتوورکو، تولید کننده واکسن اسپوتنیک در ایران در خصوص تولید واکسن کووید اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: با تاییدات خداوند متعال و تلاش جوانان نخبه کشور عزیزمان، فرآیند تولید واکسن اسپوتنیک در خطوط تولیدی اکتوور با موفقیت به پایان رسید.

همه تجهیزات و ماشین آلات تولید این محصول در خطوط تولیدی بخش بایوتک اکتوور موجود بوده و همچنین توسط طرف روس مورد ارزیابی واقع شده و مورد تایید قرار گرفته است.

بر همین اساس همه آزمایشات کنترلی و کیفی منجر به اصالت و اثر بخشی محصول در آزمایشگاه های این مجموعه با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

مستند به پروتکل های بین المللی و قراردادهای منعقده میان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) با کلیه ی طرف های قراردادی تولیدی در سراسر جهان، می بایست بچ های نخست برای تایید نهایی به موسسه ی گامالیا روسیه ارسال گردد تا مجوز آزادسازی محصول توسط ایشان صادر شود.

گروه دارویی اکتوور ضمن تکذیب کلیه شایعات و فضاسازی های صورت گرفته، به استحضار مردم شریف ایران می رساند، متاسفانه در جلسه ای که توسط دولت محترم فعلی با رییس جمهور محترم منتخب، ترتیب داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تولید ماهانه 3.5 میلیون دز واکسن اسپوتنیک وی در کشور

تلاش برای تولید ماهانه 3.5 میلیون دز واکسن اسپوتنیک وی در کشور