مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-19بين الملل

موسسه نیروی دریایی آمریکایی: ناوگروه ایران در نزدیکی کانال مانش هستند


موسسه نیروی دریایی آمریکایی مدعی شد، طبق تصاویر ماهواره ای ناو بندر مکران به همراه ناو پشتیبان خود در حال نزدیک شدن به کانال مانش هستند و احتمالا مقصد نهایی آنها دریای بالتیک است.

- موسسه نیروی دریایی آمریکایی: ناوگروه ایران در نزدیکی کانال مانش هستند موسسه نیروی دریایی آمریکایی مدعی شد، طبق تصاویر ماهواره ای ناو بندر مکران به همراه ناو پشتیبان خود در حال نزدیک شدن به کانال مانش هستند و احتمالا مقصد نهایی آنها دریای بالتیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه نیروی دریایی آمریکا با انتشار خبری در پایگاه اطلاع رسانی خود گزارش داد: بر اساس تصاویر ماهواره ای، دو کشتی جنگی ایرانی به کانال مانش نزدیک می شوند.

تصور می شود این کشتی ها به سمت دریای بالتیک در حرکتند تا به عنوان نماینده ایران در رژه دریایی 25 ژوییه روسیه شرکت کنند.

این رژه به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس نیروی دریایی روسیه روز یک شنبه آینده در سواحل سن پترزبورگ برگزار می شود.

بنابر این گزارش، ناوچه سهند و ناو بندر مکران دو شناوری هستند که قبل از نزدیک شدن به سواحل جنوبی انگلیس از سواحل غربی آفریقا، اسپانیا و فرانسه عبور کردند.

زمانی که این دو کشتی جنگی در ماه آوریل با سلاح و احتمالا سوخت شده ایران را ترک کردند، پیش از توقف حدود یک هفته ای در سواحل سنگال و سپس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه نیروی دریایی آمریکایی: ناوگروه ایران در نزدیکی کانال مانش هستند

موسسه نیروی دریایی آمریکایی: ناوگروه ایران در نزدیکی کانال مانش هستند