مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-19اقتصادي

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی


معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان مردادماه تمدید شده لذا روز یکشنبه 31 مردادماه، آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه یادشده، موعدهای مقرر در مواد 116، 110، 80، 57 و 126 قانون مالیات های مستقیم که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آن ها تا تاریخ 1400/04/31 می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد.

همچنین کلیه مهلت های رسیدگی سنوات قبل که انقضای آن ها از تاریخ 1400/04/31 لغایت 1400/06/31 می باشد به مدت یک ماه تمدید می گردد.

مسیحی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت های مالیاتی، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز یکشنبه 31 مردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.

INTAMEDIA.

IR ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی