مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-19سياسي

دفتر تبلیغات رصدگری قوی نسبت به اقتضائات فرهنگی و محیطی و نیازها داشته باشد


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات باید رصدگری قوی نسبت به اقتضائات فرهنگی و محیطی و نیازها باشد، جامعه ما در معرض تحولات فرهنگی شگرفی است و ذائقه ها و ابزار تأثیرگذاری فرهنگی دائم در حال تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد واعظی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اگر همکاران ما در دفتر تبلغیات استان اصفهان موفق به فعالیت و تأثیرگذاری شده اند در درجه اول به نقش پررنگ و پدرانه آیت الله مظاهری برمی گردد که با نامه ای که به رهبر انقلاب نوشتند باعث ابقای دفتر تبلیغات شدند، حمایت معنوی و پشتیبانی آیت الله طباطبایی نژاد نیز بسیار مؤثر و دلگرم کننده بوده است.

دفتر تبلیغات مکمل حوزه های علمیه است رییس دفتر تبلیغات اسلامی محدودی متشکل از فضلا و طلاب را شامل می شود اما این در حالی است که در عین حال به پشتوانه ابزار و وسایل خود می تواند با کمک فضلا و طلاب اقدامات محیطی مفیدی را انجام دهد.

واعظی تصریح کرد: تأکید بنده به رییس جدیر دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان این بود که افزایش تعاملات با حوزه های علمیه و نهادهای دیگر را داشته باشند که بتوان با هم افزایی کارهای مؤثری انجام داد؛ دفتر تبلیغات تلاش می کند عرصه های نوین را در مسأله تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تبلیغات رصدگری قوی نسبت به اقتضائات فرهنگی و محیطی و نیازها داشته باشد

دفتر تبلیغات رصدگری قوی نسبت به اقتضائات فرهنگی و محیطی و نیازها داشته باشد