مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-19بين الملل

بررسی اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران از سوی آمریکا


یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات رسمی این کشور و برخی منابع مطلع مدعی شد که آمریکا در حال بررسی اعمال تحریم های سخت ترعلیه صادرات نفت ایران به چین به منظور ترغیب ایران به ادامه دادن مذاکرات احیای توافق هسته ای و یا تنبیه آن در صورت ترک این مذاکرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که دولت آمریکا در حال بررسی تحریم هایی سخت تر علیه صادرات نفت ایران به چین است تا از این طریق تهران را در به نتیجه رساندن توافقی هسته ای و بالا بردن بهای ترک مذاکرات احیای توافق هسته ای که به طول انجامیده است، ترغیب کند.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات رسمی آمریکا و افراد مطلع با توجه به مذاکرات اخیر در وین بر سر احیای توافق هسته ای نوشت: چون این مذاکرات در حال متزلزل شدن هستند، آمریکا در حال بررسی گزینه هایی است که ایران را ترغیب به حفظ و ادامه مذاکرات کرده یا اگر چنین نکرد، آن را تنبیه کند.

این روزنامه به ادامه ادعای مقامات آمریکایی مذکور پرداخته و نوشت: یک برنامه که در مرحله پیش نویس است، از طریق تحریم هایی جدید که شبکه های حمل و نقل را که به صادرات حدود یک میلیون بشکه در روز کمک کرده و منابع مالی مهمی را برای ایران فراهم می کند، موجب قطع کردن فروش رو به افزایش نفت ایران به چین، مشتری اصلی نفت این کشور، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران از سوی آمریکا

بررسی اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران از سوی آمریکا