مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-19سياسي

مرکز کاهش آسیب «گذری روزانه و سرپناه شبانه» در ورامین افتتاح شد


مرکز کاهش آسیب «گذری روزانه و سرپناه شبانه» با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در ورامین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مرکز کاهش آسیب گذری روزانه و سرپناه شبانه دنیای نو رایگان با ظرفیت نگهداری روزانه 100 نفر و شبانه 30 نفر، ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی در ورامین افتتاح شد.

  اعظم هراتی رییس اداره بهزیستی ورامین در این مراسم با درود به ارواح پاک و مطهر شهدا، اظهار کرد: در شهرستان ورامین بیش از 60 مرکز و موسسه تحت نظارت است که در راستای اهداف بهزیستی فعالیت می کنند.

وی گفت: خدا قوت و خسته نباشید داریم خدمت همه عزیزان در این حوزه که ما همیشه بعنوان شرکای کاری از آنها یاد کرده ایم همچنین از کلیه عزیزان و دستگاه های شهرستانی که نهایت تعامل و همکاری را با این اداره داشته اند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

رییس بهزیستی ورامین ادمه داد: این مرکز یکی از مطالبات مردمی بوده است که مردم دغدغه ایجاد چنین مرکزی را داشتند و با تلاش و پیگری هایی که انجام شد امروز این مرکز مورد افتتاح شد و امیدواریم شاهد کاهش آسیب ها در این شهرستان باشیم.

مهدی امینی جانشین فرمانده سپاه شهرستان ورامین نیز در ادامه بیان کرد: یکی از مهم ترین موضوعات اصلی در کشور بحث آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کاهش آسیب «گذری روزانه و سرپناه شبانه» در ورامین افتتاح شد

مرکز کاهش آسیب «گذری روزانه و سرپناه شبانه» در ورامین افتتاح شد