مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-19اجتماعي

استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی


رییس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های کرونایی در کشور از ساعت 18 امروز دوشنبه 28 تیر خبر داد و گفت: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی تمام شهرهای قرمزو نارنجی مستقر هستند و علاوه بر اعمال قانون به شکل فیزیکی، دوربین های سطح جاده ها و مبادی شهرها نیز درباره خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هادیانفر افزود: به همکاران راهور تاکید شده تا هموطنان را برای انصراف از سفر توصیه کنند اما در صورتی که فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون صورت می گیرد و خودروی متخلف یک میلیون تومان جریمه نقدی می شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: برابر با اعلام وزارت کشور، تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند، لغو و تردده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی

استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی