مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-19اجتماعي

عرضه دام در معابر و اماکن عمومی قرچک ممنوع


با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی حفظ سلامت و جان مردم، ذبح و عرضه دام در روز عید سعید قربان در معابر و اماکن عمومی قرچک ممنوع بوده و این آیین مذهبی فقط در کشتارگاه های مجاز انجام می شود.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی حفظ سلامت و جان مردم، ذبح و عرضه دام در روز عید سعید قربان در معابر و اماکن عمومی قرچک ممنوع بوده و این آیین مذهبی فقط در کشتارگاه های مجاز انجام می شود.

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درخصوص عرضه و ذبح دام بمناسبت عید قربان در سطح شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: برای رفاه حال شهروندان این شهرستان، کشتارگاه خورین نسبت به عرضه و ذبح دام اقدام می کند که این کشتارگاه نیز موظف شده پس از 24 ساعت گذراندن مراحل سردخانه ای، برچسب مخصوص برروی لاشه دام نصب کند تا مصرف کنندگان با خیالی آسوده از نذورات استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم عزیز برای مشارکت در طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان می توانند از طریق نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و اداره بهزیستی اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک عنوان کرد: تیم های ثابت و سیار شامل کارشناسان شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و نیروی انتظامی برای پیشگیری از بروز بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دام در معابر و اماکن عمومی قرچک ممنوع

عرضه دام در معابر و اماکن عمومی قرچک ممنوع