مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-19دانش

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمان های حوزه علم و فناوری است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری را یکی از مسیرهای تحقق آرمان های حوزه علم و فناوری در کشور برشمرد و از زحمات دکتر وحدت دبیر این کارگروه تقدیر و تشکر کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری را یکی از مسیرهای تحقق آرمان های حوزه علم و فناوری در کشور برشمرد و از زحمات دکتر وحدت دبیر این کارگروه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری در مورد تشکیل این کارگروه بیان کرد: این کارگروه در راستای هدایت و پیشبرد اهداف حوزه علم و فناوری در کشور شکل گرفته است که امیدواریم همه اعضا نیز در دوره بعد هم با کوله باری از تجربیات خوب به پیشبرد امور کمک کنند.

وی رضایت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری از عملکرد این حوزه را حاصل حضور، تلاش، همفکری، اظهارنظر و دخالت های عالمانه دکتر وحدت دبیر کارگروه و سایر اعضا اعلام کرد و افزود: آگاهی من نسبت به مطالب زیادی که شاید از قبل در حوزه فناوری با آنها آشنایی نداشتم، با حضور در جلسات کارگروه حاصل شد.

در این مجموعه، جوانان مطلع و با تجربه ای حضور دارند که نسل های پایین تر را در حوزه های علم و فناوری تقویت می کنند و همه ارکان کشور با حضور نیروهای جوان تلاشگر و مطلع، بهتر از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمان های حوزه علم و فناوری است

کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مسیر تحقق آرمان های حوزه علم و فناوری است