مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-19دانش

دارالاکرام دهمین نشست از سلسله نشست های خیر و خرد را با همکاری نشر نی برگزار می کند


دهمین نشست از سلسله نشست های دارالاکرام با موضوع « کردستان و خیریه ها» سه شنبه 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

طی این نشست، دکتر اسعد اردلان، مدرس دانشگاه، - دهمین نشست از سلسله نشست های دارالاکرام با موضوع کردستان و خیریه ها سه شنبه 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

طی این نشست، دکتر اسعد اردلان، مدرس دانشگاه، فعال فرهنگی-اجتماعی کردستان، عضو هیات امنای دو موسسه خیریه در سنندج درباره ی زمینه های فعالیت خیریه های استان کردستان خواهد گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام موسسه به مهربانی، در این نشست که ساعت 18:30 تا 20 در محل موسسه دارالاکرام برگزار می شود، ابعاد مختلف فعالیت های خیریه های استان کردستان نظیر سابقه فعالیت ها، میزان برخورداری استان از کمک های برون استانی، نیازهای آینده و چشم انداز فعالیت ها در خیریه های آن مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست های خیر و خرد می کوشد با آسیب شناسی ساختارها، روش ها و نحوه تعامل با جامعه هدف در سمن ها و خیریه ها، آنها را هر چه بیشتر به تولید خیری خردمندانه، مفید و موثر رهنمون سازد.

موسسه دارالاکرام، برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان واجد شرایط و فاقد سرپرست موثر با رعایت اصل احترام به کرامت ذاتی انسان ها تاسیس گردیده است و با همکاری نشر نی، یکی از معتبرترین ناشران داخلی، قصد دارد تا با فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالاکرام دهمین نشست از سلسله نشست های خیر و خرد را با همکاری نشر نی برگزار می کند

دارالاکرام دهمین نشست از سلسله نشست های خیر و خرد را با همکاری نشر نی برگزار می کند