مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-19اجتماعي

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد افتتاح شد


مجموعه خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد با 2 هزار و 460 مترمربع زیربنا، با هزینه سه میلیارد تومان و ظرفیت پذیرش 240 نفر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خدایار قاسم پور ظهر امروز در آیین افتتاحیه خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد گفت: این مجموعه شامل 10 سوییت و 30 اتاق خواب با ظرفیت پذیرش 240 نفر است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مجموعه از منابع درآمدی آموزش و پرورش به شمار می رود، افزود: مجموعه ورزشی شهدا از کامل ترین مجموعه های ورزشی کشور است که از سال 97 ساخت آن آغاز شده است که در توسعه ورزش استان و توریسم ورزشی به دنبال معرفی استان به عنوان اردوبام ورزشی کشور هستیم و 4 سال متوالی میزبان مسابقات قهرمانی کشور بودیم و حدود 16 هزار دانش آموز به استان سفر کردند.

وی اظهار داشت: در کنار مجموعه خوابگاهی، کاروان تجهیزات بهداشتی و ورزشی با عنوان مهر با نشاط به مدارس اعزام می شوند که بالغ بر 10 هزار توپ ورزشی در انواع مختلف و بیش از 20 هزار اقلام و تجهیزات برگزاری درس تربیت بدنی به مدارس ارسال شد، هم چنین 4 زمین چمن مصنوعی در شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار افتتاح می شود.

قاسم پور خاطرنشان کرد: اتاق های ویژه درس تربیت بدنی نیز با اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان افتتاح می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد افتتاح شد

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد افتتاح شد