مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-19اقتصادي

پرداخت خسارات تنش آبی خوزستان به خسارت دیدگان


مقرر شد صندوق بیمه دامداران و کشاورزی با تضمین دولت، خسارات آسیب دیدگان از تنش آبی را پرداخت کند.

- قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تنش آبی در استان اظهار کرد: در پی خشکسالی بسیار شدیدی که در سال زراعی جاری در خوزستان اتفاق افتاد، مردم استان صدمات زیادی دیدند.

هم تالاب های ما هم ضرر و زیان زیادی دیدند، هم دامداران دام هایشان از بی آبی تلف شد و هم دچار تنش های آبی برای بخش کشاورزی و بخش شرب شدیم.

وی افزود: بنده و همه همکارانم، همدرد، همگام و همراه با مردم بودیم و هستیم و تلاش کردیم که قسمتی از این آلام و مشکلات را برطرف کنیم.

در این راستا با همه ارکان نظام چه اجزای حکومتی چه اجزای دولتی صحبت های زیادی داشتیم و تقریبا با همه دولتمردان از شخص رییس جمهور تا معاون اول، وزرای کشور، جهادکشاورزی، اطلاعات، سایر وزرا، سازمان برنامه و بودجه، ستاد بحران کشور و نماینده دادستان کل کشور صحبت کردیم و ماحصل این بود که یک گروهی از این ارکان به استان آمدند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در جلسه ستاد بحران کشور مصوبات بسیار در اختیار ما قرار گرفت و در حال حاضر ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در پروژه آبرسانی به حدود 460 تا 470 روستا مشارکت نزدیکی دارند و از حدود 140 میلیارد تومانی که هزینه کل این پروژه ها است، تقریبا 45 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت خسارات تنش آبی خوزستان به خسارت دیدگان

پرداخت خسارات تنش آبی خوزستان به خسارت دیدگان