مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-19سياسي

ورودی ورامین از جاده قم - گرمسار مسدود شد


در این محور، از ورورد خودوهای غیربومی به ورامین و خروج خودروهای بومی جلوگیری می شود و در صورت عدم تمکین افراد، خودروها با اعمال قانون پلیس مواجه می شوند.

- معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین تهران گفت: در راستای اجرای محدودیت های کرونایی ابلاغی ستاد ملی کرونا، ورودی استان تهران از جنوب ورامین در محور قم گرمسار مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سید اصغر تقوی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای بومی و غیر بومی در استان تهران، ورودی استان تهران از جنوب شهرستان ورامین از محور قم گرمسار، محدوده سه راهی حسن آباد به چرمشهر مسدود شد.

وی افزود: در این محور، از ورورد خودوهای غیربومی به ورامین و خروج خودروهای بومی جلوگیری می شود و در صورت عدم تمکین افراد، خودروها با اعمال قانون پلیس مواجه می شوند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی، اظهار داشت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون 18 هزار و 980 دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد، 14 هزار و 451 دُز مربوط به سالمندان بالای 70 سال و بر اساس سامانه سیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی ورامین از جاده قم - گرمسار مسدود شد

ورودی ورامین از جاده قم - گرمسار مسدود شد