مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:302021-07-19سياسي

عربستان نتیجه تحقیقات فاجعه منا را اعلام نمی کند


پس از گذشت شش سال از فاجعه منا، رییس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان هنوز نتیجه کمیته حقیقت یاب را به ایران اعلام نکرده است.

- پس از گذشت شش سال از فاجعه منا، رییس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان هنوز نتیجه کمیته حقیقت یاب را به ایران اعلام نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، علی رضا رشیدیان در جریان دیدار از موزه شهدا، با گرامیداشت یاد شهدای جمعه خونین حج، مسجدالحرام و فاجعه منا، گفت: نتیجه کمیته حقیقت یاب که در عربستان تشکیل شد تاکنون به ما اعلام نشده است.

سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری اسنادی را که در رابطه با فاجعه منا جمع آوری کرده بودند رسما به طرف عربستانی تحویل دادند.

وی بیان کرد: این زائران برای انجام فریضه دینی که خداوند مقرر فرموده است، به سرزمین وحی رفتند و در این راه به لقاء الله پیوستند.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به این که حج برای دومین سال متوالی تعطیل شد و تنها به زائران داخل عربستان اختصاص یافت، اظهار کرد: با احترام به حفظ حاکمیت عربستان در کشورش، برای انجام این فریضه باید یک تشکل بین المللی از کشورهای اسلامی با محوریت عربستان تشکیل شود تا این فریضه را مدیریت کند و این اقدام در برگزاری بهتر حج مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان نتیجه تحقیقات فاجعه منا را اعلام نمی کند

عربستان نتیجه تحقیقات فاجعه منا را اعلام نمی کند