مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-19بين الملل

ماموریت نظامی اروپا در لیبی برای مهار نفوذ ترکیه


یک سند درزیافته فاش می کند، بروکسل در حال تکمیل طرحی مبنی بر اعزام نیروهای نظامی به لیبی است که به نظر می خواهد سد راه ترکیه در این کشور آفریقایی شود.

- یک سند درزیافته فاش می کند، بروکسل در حال تکمیل طرحی مبنی بر اعزام نیروهای نظامی به لیبی است که به نظر می خواهد سد راه ترکیه در این کشور آفریقایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه العربیه، این سند را پایگاه اینترنتی روزنامه مستقل ای یو آبزور وابسته به اتحادیه اروپا منتشر کرده است.

طبق این سند داخلی صادر شده از سوی وزارت خارجه اتحادیه اروپا به تاریخ یک ژوییه جاری، عملیات صلح در لیبی مستلزم خلع سلاح، برچیدن آن و ادغام مجدد گسترده جنگجویان به اضافه اصلاح اساسی بخش امنیتی است.

این سند نشان می دهد: در این راستا باید در مشارکت نظامی اتحادیه اروپا (کمیته امنیت و دفاع مشترک) به منظور واگذار نکردن کامل زمینه فعال نظامی به کشور سوم در اشاره به ترکیه بازنگری شود.

این سند اشاره می کند: در طولانی مدت، زمانی که شرایط فراهم شود باید در مشارکت ارتش با واگذاری اختیارات برای حمایت از روند اصلاح بخش امنیتی لیبی بازنگری شود.

با اشاره به وضعیت رقابتی با ترکیه این سند اشاره می کند، کشور سوم به مخالفت با عملیات تفتیش محموله های مشکوک سلاح در مسیر لیبی در نقض ممنوعیت انتقال سلاح به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت نظامی اروپا در لیبی برای مهار نفوذ ترکیه

ماموریت نظامی اروپا در لیبی برای مهار نفوذ ترکیه