مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-19سياسي

ورودی ورامین از محور قم گرمسار مسدود شد


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: در راستای اجرای محدودیت های کرونایی ابلاغی ستاد ملی کرونا، ورودی استان تهران از جنوب ورامین در محور قم- گرمسار مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سید اصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین عصر امروز در جلسه ستاد تاکنون تعداد 10 هزار 666 مورد تست سریع (Rapid) و 5 هزار و 828 مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی افزود: طی این مدت، سلامتی 16 هزار و 454 نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

معاون فرماندار ورامین گفت: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون 15 هزار و 801 مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، 2 هزار و 749 مورد به صدور اخطار و 201 مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کردند، منجر شد.

تقوی خاطرنشان کرد: طی این مدت، 316 بسته غذایی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم های مراقبت در منزل 628 نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، 9 نفر به بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی ورامین از محور قم گرمسار مسدود شد

ورودی ورامین از محور قم گرمسار مسدود شد