مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-19سياسي

نصب 150 مخزن آب در روستاهای خوزستان/ 2 کارخانه لبنی احداث می شود


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: به منظور تأمین آب پایدار در روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان، تعداد 150 مخزن از سوی این ستاد در این روستاها نصب می شود.

- ، محمد مخبر عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان با هدف بررسی مشکلات کم آبی در استان خوزستان اظهار کرد: برای آب رسانی به روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان تعداد 150 مخزن 5 و 10 هزار لیتری در این روستاها از سوی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام نصب می شود.

وی افزود: برای حل مشکل آب رسانی به روستاهای خوزستان فعالیت های جدی داریم به گونه ای که آب رسانی به یک هزار و 400 روستا را در برنامه داریم و آب رسانی به 400 روستا تکمیل شده است.

مخبر با اشاره به سرمایه گذاری در خوزستان بیان کرد: ما در خوزستان تا امروز نزدیک به 90 هزار میلیارد تومان در بخش هایی از کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ سرمایه گذاری کرده ایم و تاکنون تعداد 75 هزار شغل را در خوزستان ایجاد کرده ایم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان بیان کرد: ساخت و راه اندازی دو کارخانه لبنی و صنایع تبدیلی و بسته بندی با کیفیت محصول خرما در استان در دست بررسی و مطالعه است و به زودی عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 150 مخزن آب در روستاهای خوزستان/ 2 کارخانه لبنی احداث می شود

نصب 150 مخزن آب در روستاهای خوزستان/ 2 کارخانه لبنی احداث می شود