مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-19سياسي

فعالیت 116مرکز نیکوکاری در استان سمنان/خیران فرصت شغلی ایجاد کنند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از فعالیت 116 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: ایجاد فرصت های شغلی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری در افزایش اشتغال استان موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد عصر دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز تخصصی اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به میزبانی کانون خیران کارآفرین و اشتغال سمنان ضمن بیان اینکه کانون خیران کارآفرین و اشتغال استان، اولین کانون خیران کارآفرین و اشتغال کشور است، ابراز داشت: اشتغال الکترونیک و امداد هوشمند یکی از هدف هایی که با راه اندازی این گونه مراکز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مردمی کردن اشتغال از جمله برنامه های کمیته امداد به شمار می رود، افزود: می کوشیم تا با نگاه به صورت فنی و تخصصی بتوانیم گام مهمی در راستای اشتغال برداریم که در این مسیر از نرم افزارهای به روز و پیشرفته استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه بالغ بر 116 مرکز نیکوکاری در استان مشغول فعالیت ها و امورات خیریه هستند، ابراز داشت: ارتباط گیری با کانون خیران کارآفرین و اشتغال، به سمت ایجاد فرصت های شغلی از جمله برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 116مرکز نیکوکاری در استان سمنان/خیران فرصت شغلی ایجاد کنند

فعالیت 116مرکز نیکوکاری در استان سمنان/خیران فرصت شغلی ایجاد کنند