مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-19سياسي

بررسی وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات


درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات بویژه دراربعین حسینی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد و گزارش حجج الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و صحبت الله رحمانی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت اعزام زائران به عتبات بویژه در اربعین حسینی ارائه گردید.

دراین جلسه مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با اشاره به هماهنگی ها و اقدامات انجام شده در داخل کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: تعامل و هماهنگی با گروه های فعال در عراق نیز صورت گرفته و در این ارتباط در روزهای آینده میزبان سه گروه از طرف های عراقی برای برگزاری جلسات مشترک و تعامل بیشتر خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته 300 موکب مشترک تشکیل و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه کرده اند، افزایش تعداد موکب های مشترک ایرانی و عراقی را مهم خواند و گفت: در موسم اربعین سال 98 بیش از یک میلیون زائر ایرانی در منازل عراقی ها اسکان یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات

بررسی وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات