مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-19اقتصادي

سایت صفحه اقتصاد به جمع رسانه های برخط پیوست


در جلسه امروز دوشنبه 28 تیر ماه 1400 هیات نظارت بر مطبوعات، مجوز پایگاه خبری صفحه اقتصاد به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی جواد نبوتی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اقتصاد ایران چند دهه است که با معضلات حادی مثل نرخ تورم دورقمی، نرخ بیکاری بالای ده درصد و صد البته نرخ بیکاری بالای بیست درصد جوانان تحصیل کرده، اثرات شرایط مالی بر پس انداز و سرمایه گذاری و رشد اقتصادی، مشکلات صادرات و واردات، قطع وابستگی اقتصاد و بودجه کشور به درآمد های نفتی و در عین حال مالی شدن اقتصاد پس از کاهش درآمد های نفتی، رشد کم سابقه نقدینگی بدون اینکه این نقدینگی، وارد قسمت های تولید و اقتصاد شود و همچنین فضای متلاطم سرمایه گذاری مواجه است.

در چنین فضایی پایگاه خبری - تحلیلی صفحه اقتصاد در چارچوب دغدغه های مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و رونق تولید با بهره گیری از متخصصین اقتصادی و همچنین استفاده از مقالات علمی و پژوهشی به دنبال اثرگذاری مناسب بر فضای اقتصادی کشور است.

در این راه، دید موشکافانه به اخبار و مطالب مرتبط با سیاست گذاری های اقتصادی و در عین حال نگاه کارشناسی به تحولات اقتصادی خارجی موثر بر اقتصاد ایران از جمله اهداف این پایگاه خبری تحلیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت صفحه اقتصاد به جمع رسانه های برخط پیوست

سایت صفحه اقتصاد به جمع رسانه های برخط پیوست