مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-19اقتصادي

مصرف بارهای سرمایشی در اردبیل به 90 مگاوات رسید


مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: تعجب آور است که برای اولین بار در تابستان امسال بارهای سرمایشی در استان اردبیل تا 90 مگاوات مصرف انرژی داشته اند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: تعجب آور است که برای اولین بار در تابستان امسال بارهای سرمایشی در استان اردبیل تا 90 مگاوات مصرف انرژی داشته اند.

حسین قدیمی 28 تیر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ما روزهای گرم تابستان را سپری می کنیم و علیرغم استفاده از ظرفیت مدیریت مصرف در بخش صنایع و کشاورزی امروز نیز بیشتر از سقف مجاز اعلام شده که 350 مگاوات بود مصرف برق را در استان شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مدیریت مصرف برق در بخش صنایع و کشاورزی کفاف سقف مجاز اعلام شده را نکند ما مجبور به اعمال خاموشی با برنامه ریزی قبلی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل تصریح کرد: در بررسی یک ماه اخیر متوجه شدیم که مصرف بارهای سرمایشی در استان به شکل عجیبی افزایش یافته و بین 90 تا 100 مگاوات مصرف انرژی را در این بخش شاهد هستیم که انتظار می رود شهروندان در استفاده از کولر به تنظیم درجه کولر تا 25 و دور کند در کولرهای آبی توجه کنند.

قدیمی با انتقاد از برخی ادارات که در روز روشن به جای استفاده از روشنایی طبیعی از چراغ های اضافی استفاده می کنند، گفت: چنانچه ادارات 50 درصد تعدیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بارهای سرمایشی در اردبیل به 90 مگاوات رسید

مصرف بارهای سرمایشی در اردبیل به 90 مگاوات رسید