مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 15:002021-07-19حوادث

دستگیری و بازداشت اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می کردند خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می کردند خبر داد.

ناصر عتباتی افزود: حسب اعلام دادستانی ارومیه این افراد با استفاده از شیوه های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می نمودند و در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی اضافه کرد: در این پرونده 6 نفر به اتهامات ذکر شده دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و بازداشت اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه

دستگیری و بازداشت اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه