مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-19سياسي

بررسی اعزام زائران ایرانی به عراق


شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق بویژه در اربعین حسینی را بررسی کرد.

- شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق بویژه در اربعین حسینی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از رایزنی های وزارت امور خارجه و مقامات سازمان حج و زیارت با وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق، برای ازسرگیری اعزام محدود زائران ایرانی به عتبات عالیات در هفته های گذشته، شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل و گزارش رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت پس از سفر به عراق، درباره وضعیت اعزام زائران به عتبات بویژه در اربعین حسینی بررسی شد.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به تازگی از موافقت ستاد ملی کرونا برای برقراری سفر هوایی به عتبات عالیات عراق خبر داده، هرچند این ستاد تاکنون موضع رسمی یا واکنشی در این باره نشان نداده است.

سفیر ایران در عراق، معاون سازمان حج و زیارت، نماینده این سازمان در عراق و رایزن فرهنگی ایران نیز دیداری با وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق داشته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعزام زائران ایرانی به عراق

بررسی اعزام زائران ایرانی به عراق