مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-19سياسي

طرح ویژ ه حمایت از زائران کربلا در روزهای عرفه و عیدقربان


آستان مقدس حسینی از طرح امنیتی و بهداشتی ویژه حمایت از زائران میلیونی کربلا در روزهای عرفه و عید قربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آستان مقدس حسینی از جزییات طرح خود  برای برگزاری موفق و ایمن زیارت عرفه و عید قربان در جوار مرقد و بارگاه امام سوم شیعیان(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، فاضل عوز مشاور دبیر کل آستان مقدس حسینی در بیانیه ای گفت: به سفارش شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده مرجعیت عالیقدر شیعه و متولی قانونی آستان مقدس حسینی برنامه های راهبردی سالانه ویژه اعمال روز عرفه به اجرا درآمده و همه تلاش ها برای موفقیت آن به کار گرفته شده است.

او افزود: نشست گسترده ای با مقامات ذی ربط و امنیتی در دولت محلی، فرماندهی عملیات، فرماندهی پلیس و فرماندهی الحشد الشعبی با هدف یکپارچه شدن همه تلاش ها برای موفقیت انجام این زیارت میلیونی برگزار شده است.

وی افزود: آستان مقدس حسینی برنامه های فشرده ای برای تسهیل تردد زائران وضع کرده است و درهای متعددی برای ورود زائران زن و مرد اخصاص داده شده است که هدف از آن تسهیل  در تردد و ورود و خروج زائران و جابجایی آنها در حرم شریف و حفظ سلامتی آنهاست.

این مسئول آستان مقدس حسینی تاکید کرد که به زائران توصیه خواهد شد دستور العمل های بهداشتی اعم از پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژ ه حمایت از زائران کربلا در روزهای عرفه و عیدقربان

طرح ویژ ه حمایت از زائران کربلا در روزهای عرفه و عیدقربان