مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 17:002021-07-19اقتصادي

شریعتمداری: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز بکار می کند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز بکار می کند تا متقاضیان دسترسی به منابع صندوق اعم از حمایت های بلاعوض برای ایجاد زیرساخت های اشتغال جامعه معلولین و هم یارانه سود تسهیلات اعطایی و هم پرداخت منابع قرض .

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز بکار می کند تا متقاضیان دسترسی به منابع صندوق اعم از حمایت های بلاعوض برای ایجاد زیرساخت های اشتغال جامعه معلولین و هم یارانه سود تسهیلات اعطایی و هم پرداخت منابع قرض الحسنه با نرخ حداقل کارمزد داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت، گفت: در چهل ویکمین سالگرد تاسیس سازمان ارزشمند و خدمتگزار بهزیستی کشور شاهد عملیاتی شدن یکی از نهادسازی هایی که آرزوهای دیرینه ما بوده هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: این موضوع در ذهن همه فرزندان بهزیستی همواره موج می زد که بعد از دوران 18 سالگی و جدایی از بهزیستی چه شرایطی پیدا خواهند کرد لذا صندوق حمایت از فرصت های شغلی برای ایجاد پشتوانه و توانمندسازی آنها و همچنین اشتغالزایی چه در قالب کارفرما و چه در قالب خویش فرما ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز بکار می کند

شریعتمداری: صندوق حمایت از فرصت های شغلی بر روی بستر IT آغاز بکار می کند