مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-19سياسي

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در 5000قربانی


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت 5 هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، حبیب الله آسوده با اشاره به عدم برگزاری موسم حج در 2 سال اخیر به دلیل شیوع و محدودیت ویروس کرونا افزود: یکی از مناسک کارآمد و مؤثر در تمتع، قربانی است که نشانه ازخودگذشتگی و ایثار به درگاه خداوند متعال است و مشتاقان و زائران بازمانده از حج در موطن خودشان این عمل الهی را هم زمان با روز عید قربان انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: حجاج در انتظار این سفر عظیم، مشتاق هستند تا در این شرایط اقتصادی علاوه بر انجام قربانی، کمکی به تهیدستان انجام دهند.

وی به برگزاری هرساله سنت حسنه انفاق هم زمان با عید قربان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد آمادگی دارد تا نذر قربانی همه خیران، نیکوکاران و حجاج در انتظار سفر زیارتی را جمع آوری و در دهه ولایت به سفره نیازمندان اهدا کند.

آسوده ابراز کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت 5 هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در 5000قربانی

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در 5000قربانی