مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 19:502021-07-19ورزشي

پایان فصل برای ملوان با باخت مقابل بادران


تیم فوتبال بادران تهران که همراه با فجرسپاسی شیراز و هوادار، سه گزینه صعود به لیگ برتر و سه تیم هم امتیاز به حساب می آمد، امروز در آخرین مسابقه فصل مهمان ملوان انزلی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شاگردان مازیار زارع از ساعت 19:45 امروز در دفع کند و شاگردان روانخواه را در گلزنی ناکام بگذارد.

  نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نیمه دوم هم بخاطر رفتن برق در ورزشگاه غدیر تهران و توقف بازی هوادار و شهرداری آستارا، با وقفه آغاز شد که در ادامه مسابقه نیز بازهم بادران تهران صاحب یک ضربه پنالتی شد.

  در حالی که رضا کرمانشاهی یک قضاوت بحث برانگیز و مورد اعتراض شدید توسط ملوانان داشت، در لحظات پایانی مسابقه در صحنه ای که هیچ برخوردی روی مهاجم بادران صورت نگرفت و او با تمارض واضح خود را روی زمین انداخت، اعلام پنالتی کرد تا بادران به دومین پنالتی در این بازی برسد.

  حمیدرضا کاظمی پنالتی اعلام شده به سود بادران را تبدیل به گل کرد و شاگردان روانخواه به برتری یک بر صفر مقابل ملوان رسیدند، اما این برد برای راهیابی آن ها به لیگ برتر کافی نبود و بادران با تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار، در جایگاه سوم لیگ یک ایستاد و از صعود بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فصل برای ملوان با باخت مقابل بادران

پایان فصل برای ملوان با باخت مقابل بادران