مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:202021-07-19اقتصادي

راه اندازی نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرام در آینده نزدیک


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،گفت: هدف از تشکیل نشست های تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان ها بررسی موانع و مشکلات شهروندان در زمینه معیشتی آنهاست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،گفت: هدف از تشکیل نشست های تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان ها بررسی موانع و مشکلات شهروندان در زمینه معیشتی آنهاست.

سالار حسین پور ،اظهار کرد: در پنج ماه سال جاری، در زمینه تخصیص کالاهای اساسی و براساس شاخص سرانه جمعیتی به استان، شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده بیشترین سهم توزیع را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: باتوجه به وفور کالاهای اساسی ومورد نیاز مردم استان کهگیلویه وبویر احمد برای رفع مشکلات معیشتی اداره صنعت ومعدن وتجارت آمادگی خود را اعلام کرده ،که هر واحدصنفی شناسنامه دار و معتمد صنفی ازطرف فرمانداری ها، بخشداری ها وحتی دهیاری ها معرفی شود، تا از طریق ادارات شهرستانی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان با افزایش نقاط توزیع برای عدم مراجعه آنها به مرکز استان و سایر شهرستان ها، اقلام اساسی ازقبیل برنج، روغن، شکر و آرد دولتی جهت توزیع در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرام در آینده نزدیک

راه اندازی نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرام در آینده نزدیک