مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-19سياسي

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی در روز عید قربان


مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی بر سلامت دام های قربانی در روز عید قربان در سراسر استان  توسط 81 اکیپ نظارتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی، سید امید خلیل زاده با اشاره به انجام سنت حسنه قربانی در روز عید قربان، اظهار داشت: نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام در تمام شهرستان های استان توسط بازرسین بهداشتی و شرعی با ساماندهی 81 و قربانی جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی ، بهداشتی و شرعی در روز عید قربان بطور رایگان است.

وی گفت: با توجه به اینکه در روز عید قربان عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به کشتار و فروش دام های مشکوک در میادین و چهار راه های بزرگ شهر تحت پوشش دام قربانی و نذری می کنند، لذا توصیه می شود شهروندان دام های قربانی خود را ترجیحاً در کشتارگاه دامی شهرستان و یا در محل های تعیین شده از طرف شهرداریها و مشاوره با مامورین دامپزشکی ذبح کنند.

بدیهی است اکیپ های سیار کنترل بهداشتی شبکه های دامپزشکی با عوامل کشتار دام و عرضه و فروش گوشت در خارج از مراکز عرضه مجاز (قصابی ها) در روز عید قربان برخورد قانونی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی در روز عید قربان

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی آذربایجان غربی در روز عید قربان