مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-19دانش

برگزاری کارگاه «سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران»


انجمن علمی دانشجویی زمین شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن سنگ ایران و دانشگاه تربیت مدرس کارگاه جامع «سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران» را برگزار می کنند.

- انجمن علمی دانشجویی زمین شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن سنگ ایران و دانشگاه تربیت مدرس کارگاه جامع سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با محدوده های سنگ های ساختمانی ایران ، طبقه بندی علمی سنگ های ساختمانی ، کانی شناسی سنگ های ساختمانی در نمونه دستی و میکروسکوپی ، آشنایی با پارامترهای فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی سنگ های ساختمانی و روش های سنجش آن ها ، آشنایی با استانداردهای سنگ های ساختمانی ایران ، و دوام و پایداری سنگ های ساختمانی در کف و نمای بیرونی و درونی ساختمان از جمله سرفصل های این دوره است که با تدریس دکتر محسن رنجبران ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر محمدرضا نیکودل ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس برپا می شود.

کارگاه سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران سوم مرداد به مدت هشت ساعت برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09386269250 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه «سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران»

برگزاری کارگاه «سنگ شناسی سنگ های ساختمانی ایران»