مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-19اقتصادي

افزایش قیمت نان خودسرانه نبوده است


قیمت جدید نان با ابلاغ کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ابراهیم درستی در گفتگو با فارس در رابطه با افزایش قیمت نان، گفت: قیمت جدید نان پیرو جلسه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان در استانداری تهران تعیین شده است.

نایب رییس اتاق اصناف تهران افزود: با توجه به افزایش هزینه های تولید نان و درخواست مکرر نانوایان از اتحادیه های نانوایان مبنی بر افزایش قیمت نان، درخواستی برای افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه نانوایان به کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان ارائه شده بود.

وی بیان داشت: لذا براساس درخواست اتحادیه نانوایان در جلسه مذکور درخواست افزایش قیمت نان مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان با افزایش قیمت نان موافقت کرد و روز گذشته (یکشنبه) افزایش قیمت نان به صورت رسمی ابلاغ شد.

درستی اظهار داشت: افزایش قیمت نان به هیچ عنوان خودسرانه نبوده و این افزایش از سوی اتحادیه نانوایان صورت نگرفته است بلکه براساس ابلاغیه رسمی کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان انجام شده است.

وی افزود: در جلسه تعیین قیمت نان، قیمت جدید نان براساس آرد یارانه ای نوع یک و نوع دو یعنی آرد 665 تومانی و 900 تومانی تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان خودسرانه نبوده است

افزایش قیمت نان خودسرانه نبوده است