مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-19اقتصادي

مشکل تامین آب پالایشگاه اصفهان اساسی است


معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه مشکل تامین آب پالایشگاه اصفهان اساسی است، گفت: با توجه به سرمایه گذاری این شرکت در اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، - ایسنا/اصفهان معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه مشکل تامین آب پالایشگاه اصفهان اساسی است، گفت: با توجه به سرمایه گذاری این شرکت در اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، معتقدم این طرح در زمان کمتر از چهار سال باید به بهره برداری برسد.

مهدی صرامی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت اصفهان درباره مشکلات این شرکت در شرایط کم آبی و بی آبی استان به ایسنا، توضیح داد: باید توجه داشت که پالایشگاه نیاز اساسی به آب دارد و به نوعی حیات و ممات آن وابسته به آب است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت و تولید مستمر پالایشگاه در گرو تامین آب است، اظهار کرد: با مصوبه امروز مجمع و مشارکت سهامداران قرار است این شرکت در اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان مشارکت و سرمایه گذاری کند و این کار باید با هماهنگی استان انجام شود.

عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان باید در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسد، گفت: اگرچه مدت چهار سال را برای اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب پالایشگاه اصفهان اساسی است

مشکل تامین آب پالایشگاه اصفهان اساسی است