مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-20اجتماعي

مازندران در محاصره دلتا کرونا


تعطیلات 6 روزه پایتخت آب سردی بود بر روی شمال نشینان،هرچند گفته شده محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای منتهی به این استان ها برقرار می شود اما سیل مسافران از شب گذشته در راه های مازندران حکایت از لشکرکشی کرونا به این استان دارد.

- ایسنا/مازندران تعطیلات 6 روزه پایتخت آب سردی بود بر روی شمال نشینان،هرچند گفته شده محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای منتهی به این استان ها برقرار می شود اما سیل مسافران از شب گذشته در راه های مازندران حکایت از لشکرکشی کرونا به این استان دارد.

به گفته هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران شب گذشته ترافیک در محورسوادکوه از جنوب به شمال در محدوده گدوک بسیار سنگین بوده و شاهد توقف خودروها در این محدوده بودیم.

وی با بیان این که ترافیک محور هراز در محدوده امامزاده هاشم به سمت آمل نیز سنگین بود تصریح کرده در هر دو نقطه به دلیل حضور پلیس و اجرای محدودیت ورود به استان شاهد ترافیک سنگین هستیم.

این درحالیست که مازندران در حال حاضر شرایطی بحرانی را پیش رو دارد و دلتا کرونا در این استان جولان می دهد و براساس آمار اپلیکیشن ماسک 15 شهرستان از 22 شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارند و هفت شهرستان دیگر نیز نارنجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در محاصره دلتا کرونا

مازندران در محاصره دلتا کرونا