مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-20اقتصادي

تقویت 30 درصدی پستچی ها در البرز


به منظور کاهش زمان توزیع، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان، ناوگان توزیع شهری پست استان البرز تقویت و 30 درصد به ظرفیت نیروی انسانی نامه رسان پست اضافه می شود.

- رضا حمیدپور، مدیرکل پست استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه  بهبود وضعیت توزیع بسته های پستی در دستور کار قرار دارد، گفت: با تمهیدات انجام شده و  با حمایت مدیرعامل شرکت ملی پست، به منظور تقویت ناوگان توزیع شهری، علاوه بر تخصیص چند دستگاه خودرو وانت پراید، با جذب موزعین جدید، 30 درصد به ظرفیت نیروی انسانی نامه رسان پست استان البرز افزوده خواهدشد که این دو اقدام به کاهش زمان توزیع، افزایش کیفیت و در نهایت به رضایتمندی مشتریان منجر خواهد شد.

وی در ادامه با مقایسه عملکرد پست البرز در سه ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه در سال گذشته،  رشد حدود 60 درصدی ترافیک مرسولات وارده در 3 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: رشد 43 درصدی مرسولات صادره استان در این مدت، نشانگر  افزایش فعالیت پست و تلاش  همکاران در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان  است.

این مقام مسؤول عملکرد مُوزعین پست البرز  در زمان شیوع ویروس کرونا، محدودیت های تردد و تعطیلی اصناف را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: در راستای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت 30 درصدی پستچی ها در البرز

تقویت 30 درصدی پستچی ها در البرز