مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-20اقتصادي

56 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند


مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان 56 اکیپ ثابت و سیار نظارت، بازرسی ویژه از ذبح قربانی در استان را بر عهده دارند.

- حسین حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص تدابیر اندیشیده شده مبنی بر نظارت بر سلامت دام ها در عید قربان، اظهار داشت: همه ساله دامپزشکی براساس وظایفی که برعهده دارد، برنامه نظارت بر ذبح بهداشتی و شرعی دام در عید سعید قربان را در دستور کار قرار می دهد.

وی با بیان اینکه 56 ثابت و سیار را برای نگهداری و عرضه دام زنده قربانی در شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری تدارک دیده شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی حاکم زمینه انتقال بیماری انگلی را فراهم کرده در راستای پیشگیری از بروز برخی از بیماری های مشترک و خطرناک بین انسان و دام از جمله تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یک سری تدابیر در راستای رفاه حال شهروندان و سلامت دام قربانی اندیشیده شده است.

وی در توضیح تدابیر اندیشیده شد، اضافه کرد: معاینه و بازرسی بهداشتی و شرعی دام های قربانی قبل و بعد از کشتار توسط اکیپ های نظارتی دامپزشکی ثابت و سیار به صورت رایگان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند

56 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند