مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-20اجتماعي

اعلام محدودیت های ترددی البرز در ایام تعطیلات/ورود غیربومی ها ممنوع


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اتخاذ ممنوعیت های تردد در سطح استان در ایام تعطیلات عید سعید قربان خبر داد و گفت: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راهور و دوربین های ثبت تخلفات در مبادی ورودی به استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامعلی شرق، رییس پلیس راهور استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس از ساعت 18 بعد از ظهر روز دو شنبه 28 تیرماه تا پایان ساعت 7 صبح روز دوشنبه مورخ 4 مرداد با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان و همچنین خروج پلاک های بومی از استان ممنوع است.

سرهنگ شرق ادامه داد: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راهور و دوربین های ثبت تخلفات در مبادی ورودی به استان، کنترل و رصد می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه برجلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، 500 هزار تومان جریمه می شوند.

شرق با اشاره به اینکه تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار، افزود: این ممنوعیت ها شامل خودروهای شخصی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترددی البرز در ایام تعطیلات/ورود غیربومی ها ممنوع

اعلام محدودیت های ترددی البرز در ایام تعطیلات/ورود غیربومی ها ممنوع