مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-20سياسي

وزیر غرب گرا آموزش و پرورش را نابود می کند


در بیانیه کانون تربیت اسلامی آمده است: متاسفانه جریان غرب گرا در آموزش و پرورش سال ها حکمرانی کرده است اما وزیر غرب گرا آموزش و پرورش را نابود می کند.

- ؛ کانون تربیت اسلامی در بیانه ای نسبت به انتخاب وزرا آورده است: رویکرد تحول خواهانه رییس جمهور منتخب عده ای را به این توهم واداشته است که تحول را نه با هدف بازگشت به ارزش های انقلاب اسلامی بلکه با نگاه غیرانقلابی خود تفسیر نمایند.

دراین میان شنیده می شود جریان غرب گرا در آموزش وپرورش که سال ها با اقتدار حکمرانی کرده است تحرکاتی را آغاز کرده تا موقعیت خویش را تثبیت و برنامه های خود را در دولت آینده نیز پیگیری نماید.

کارگزاران تفکر غرب گرا سال هاست که زمام امور آموزش وپرورش را در دست دارند و از جمله ویژگی های شخصی شان آنست که چهره هایی متدین و غالباً دانش آموخته مدارس مذهبی غیرانقلابی می باشند اما به دلیل نگاه متحجرانه به دین و نیز به دلیل آنکه اکثراً تحصیلات عالیه خود را در غرب آموخته اند سیاستشان از دیانت شأن جداست و با پیچیدگی فراوان تلاش می کنند آموخته های سکولار خود را در قالب برنامه، حتی سند تحول، در عرصه تعلیم و تربیت به اجرا در آورند.

عمق اندیشه اصحاب این جریان، ایدئولوژی زدایی از نظام تعلیم و تربیت کشور است و به همین دلیل در مسند دانشگاه فرهنگیان برای تضعیف برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر غرب گرا آموزش و پرورش را نابود می کند

وزیر غرب گرا آموزش و پرورش را نابود می کند