مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-20پزشكي

افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در گیلان/ آغاز واکسیناسیون خودرویی


معاون علوم پزشکی گیلان، روند بیماران سرپایی کووید19 و بستری در بیمارستان ها را افزایشی ذکر کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته 158 بیمار کرونایی را بستری کردیم.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، روند بیماران سرپایی کووید19 و بستری در بیمارستان ها را افزایشی ذکر کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته 158 بیمار کرونایی را بستری کردیم.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 158 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 595 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند که حال 107 نفر وخیم است.

وی روند بیماران سرپایی کووید19 و بستری در بیمارستان ها را افزایشی ذکر کرد و متذکر شد: بخشی از مبتلایان در استان را مسافران تشکیل می دهند و این روند در حال افزایش است؛ در حالی که وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان های گیلان بارها اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تعطیلات پیش رو در پایان هفته، از افزایش تعداد مبتلایان به کووید19 به دنبال مسافرت خبر داد و تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مبتلایان به کووید19 در استان گیلان را مسافران تشکیل می دهند.

حیدرزاده، همچنین به روند واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه 15 هزار دوز واکسن کووید19 در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در گیلان/ آغاز واکسیناسیون خودرویی

افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در گیلان/ آغاز واکسیناسیون خودرویی