مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-20سياسي

هر مراسم عروسی می تواند آبستن چندین عزا باشد!


رییس علوم پزشکی سمنان و دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس هشدار داد: برپایی هر مراسم عروسی در ایام خجسته پیش رو می تواند چندین مراسم عزا را به دنبال داشته باشد.

- دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن ایام عید قربان و غدیر اظهار کرد: شنیده ها حکایت از این دارد که برخی از شهروندان برای برپایی مراسم عروسی در این ایام خجسته برنامه ریزی کردند این در حالی است که شرایط ویژه کروناویروس و خطر موج پنجم آن می تواند زمینه انتقال بیماری و ابتلای شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به قدرت بالای انتقال گونه های جهش یافته این ویروس تصریح کرد: برپایی مراسم عروسی و هر گونه اجتماع و دورهمی می تواند به ابتلای افراد زیادی بی انجامد لذا هر مراسم ازدواج و یا دورهمی بزرگ می تواند به چندین عزا در آینده ختم شود.

رییس علوم پزشکی سمنان توصیه کرد: مردم مراسم ازدواج و دورهمی های خود را به چند ماه آینده که جمعیت بیشتری از استان واکسیناسیون خواهد شد، موکول کنند.

دکتر دانایی با اشاره به وقوع پیک پنجم این بیماری همه گیر در استان از روند صعودی موارد بستری و ابتلا در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها در شبانه روز گذشته 144 بیمار مثبت جدید به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی وابسته به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر مراسم عروسی می تواند آبستن چندین عزا باشد!

هر مراسم عروسی می تواند آبستن چندین عزا باشد!