مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-20ورزشي

هیچ رقابتی در المپیک راحت نیست


مربی تیم ملی بسکتبال کشور با بیان اینکه در المپیک گروهی با عنوان ساده نداریم، گفت: بهترین های دنیا در المپیک حضور دارند و المپیک آوردگاهی است که سبک های مختلف بسکتبال به روز دنیا با یکدیگر تقابل خواهند داشت.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم ملی بسکتبال کشور با بیان اینکه در المپیک گروهی با عنوان ساده نداریم، گفت: بهترین های دنیا در المپیک حضور دارند و المپیک آوردگاهی است که سبک های مختلف بسکتبال به روز دنیا با یکدیگر تقابل خواهند داشت.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال کشور، اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی مراحل آمادگی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و نفرات نهایی معرفی شده اند.

وی افزود: بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و به ما کمک کرد نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرده و با توجه به آنها بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

کوهیان در خصوص نحوه المپیکی شدن تیم ها در این دوره، گفت: روند اعزام به المپیک نسبت به گذشته تغییر کرده است.

در دوره های قبل تیم ها در مرحله انتخابی شرکت کرده و تیم های برتر راهی المپیک می شدند، اما در روش جدید، تیم ها ابتدا هر ماه در بازی های مقدماتی جام جهانی شرکت می کنند تا جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند، بعد از آن به واسطه امتیازاتی که از جام جهانی کسب می شود، هر تیم می توانست مجوز ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ رقابتی در المپیک راحت نیست

هیچ رقابتی در المپیک راحت نیست