مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-20پزشكي

سینک صنعتی، مزایا و کاربردها


سینک ظرفشویی صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که در دسته تجهیزات شست و شو قرار می گیرد و برای شست و شوی ظروف، سبزیجات، - میوه، مواد غذایی و آبکشی ظرف ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تجهیزگستر خاورمیانه، سینک صنعتی دارای ویژگیهای منحصر به فرد و مدل های مختلفی می باشد و به همین دلیل کاربردهای متفاوتی دارد و در مکان های زیادی استفاده می شود.

سینک های ظرفشویی صنعتی به صورت تمام استیل طراحی و تولید می شوند تا هم مقاومت و استحکام بالایی داشته و هم کاملا بهداشتی و استاندارد باشند.

از سینک صنعتی استیل در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، کترینگ ها، کافی شاپ ها، فست فودها، فود کورت ها، هتل ها، تالارها، اداره ها، بیمارستان ها، ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، کارگاه ها و کارخانه های بزرگ استفاده می شود.

با استفاده از این سینک می توان حجم بالایی از ظروف را شست و آبکشی کرد.

سینک ظرفشویی صنعتی ممکن است که جای زیادی را اشغال کند اما حجم بالایی از کارها را انجام می دهد و باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و نیروی کار می شود.

انواع سینک های صنعتی استیل سینک صنعتی با رویه جوشی سینک صنعتی با رویه جوشی از ورق استیل ضد زنگ و ضد خش به ضخامت 1 میلی متر ساخته می شود و در مدل های تک لگن، دو لگن، سه لگن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینک صنعتی، مزایا و کاربردها

سینک صنعتی، مزایا و کاربردها