مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-20سياسي

بررسی 800 سفر نامتعارف و حقوق های نجومی مدیران وزارت نفت


پرونده سفرها و حقوق های نامتعارف وزارت نفت در این کمیسیون بررسی شد و قرار شد که گزارش مکتوب و پاسخ مقتضی طی یک هفته به ما ارائه شود.

- در تشریح جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس، اظهار داشت: این جلسه با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت برگزار شد و یکی از 17 پرونده مفتوحه مرتبط با وزارت نفت در کارگروه های کمیسیون اصل 90 در خصوص 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران و همچنین پرداخت حقوق به مدیران از 2 محل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران در وزارت نفت نیز موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد در خصوص آن اقدامات اجرایی طی حداکثر دو هفته آغاز شده و گزارش آن به کمیسیون ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد سفرها و پرداخت حقوق های غیرمتعارف نیز گزارش مکتوب و پاسخ مقتضی طی یک هفته توسط وزارت نفت و معاونت مربوطه به کمیسیون باید ارائه شود.

در خصوص این موضوع، گزارش هایی از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیز به کمیسیون رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی جهت ساخت و احداث ویلا نیز موضوع دیگری بود که در کمیسیون و با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 800 سفر نامتعارف و حقوق های نجومی مدیران وزارت نفت

بررسی 800 سفر نامتعارف و حقوق های نجومی مدیران وزارت نفت