مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-20ورزشي

استقرار 6 تیم کسب و کار نوآورانه در مرکز جهادانشگاهی چهارمحال و بختیاری


رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح شتاب دهی به کسب وکارهای فناورانه جوانان، شش ایده در قالب شش تیم مجوز استقرار در مرکز جهاد دانشگاهی استان را دریافت کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح شتاب دهی به کسب وکارهای فناورانه جوانان، شش ایده در قالب شش تیم مجوز استقرار در مرکز جهاد دانشگاهی استان را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری سیروس رضایی، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شتاب دهی به کسب وکارهای فناورانه جوانان که به کارفرمایی اداره کل ورزش وجوانان استان و توسط جهاددانشگاهی برگزار شد، شش ایده در قالب شش تیم مجوز استقرار در این مرکز را دریافت کردند.

رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از اعلام فراخوان جذب ایده، حدود 23 ایده در سه زمینه (فناوری اطلاعات، گردشگری و کسب و کار بادام) توسط جوانان خلاق 18تا 35 ساله استان، به دبیرخانه طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان ارسال شد.

وی گفت: پس از دریافت ایده ها، از بهمن ماه 1399 تا کنون بیش از 30 کارگاه و رویداد در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی برگزار شده است که پس از بررسی، داوری و تایید شورای پذیرش و سرمایه گزاری مرکز، شش ایده مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 6 تیم کسب و کار نوآورانه در مرکز جهادانشگاهی چهارمحال و بختیاری

استقرار 6 تیم کسب و کار نوآورانه در مرکز جهادانشگاهی چهارمحال و بختیاری