مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-20سياسي

نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی شهراست


رییس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه سنخواست در آستانه سالگرد نماز جمعه گفت: نمازجمعه قرارگاه فرهنگی برای تبیین بصیرت، تقوا و ایمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سنخواست که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص پنجم مردادماه سالگرد تشکیل نماز جمعه اظهار کرد: نهاد فرهنگی نماز جمعه با کم ترین هزینه بیشترین بازخورد را در بین مردم دارد.

وی بر اهمیت نماز جمعه تاکید کرد و گفت: نماز جمعه در جنگ نرم و جنگ فرهنگی یک قرارگاه است و این قرارگاه محل برنامه ریزی و خنثی کردن نقشه دشمنان است.

امام جمعه شهر سنخواست با اشاره به شرایط فعلی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا، و برپایی نماز جمعه در برخی از شهرها، تصریح کرد: سلامتی انسان از مهمترین ضرورت های اسلام است که همه وظیفه داریم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به هشدارهای بهداشتی مسوولان و متخصصان توجه کنیم.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: برای رفع بلاها باید ارتباط معنوی خودمان را با خداوند متعال محکم کنیم و با تضرع از خداوند بخواهیم که این ویروس منحوس را از جامعه بشری ریشه کن کند.

علی اصغر شکوری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی جاجرم نیز در این جلسه گفت: نماز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی شهراست

نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی شهراست