مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-20سياسي

زمان قطعی حضور ارزیابان یونسکو در همدان مشخص نیست


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: هنوز زمان قطعی حضور ارزیابان یونسکو در همدان مشخص نیست در حالی که گفته شده بود تیرماه خواهد بود.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هنوز روز خاصی برای حضور ارزیابان یونسکو در همدان مشخص نشده است اطهار کرد: ما هم منتظریم اما با توجه به کرونا شرایط متفاوت شده و به همین دلیل زمان قطعی هم مشخص نیست.

وی در خصوص ساماندهی که برای این دو کاروانسرا انجام می شود بیان کرد: مانعی برای ثبت این دو اثر وجود ندارد هر چند در مواردی نیاز به ساماندهی داشت که انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در خصوص گردشگری این روزهای مسافران نیز گفت: چارچوب برای پذیرش مسافر پروتکل های بهداشتی است و طبیعتا از شهرهای قرمز نمی توان مسافر داشت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه هتل ها در گروه شغلی یک قرار گرفته اند و باز هستند بنابراین در صورت حضور مسافر طبق شرایط بهداشتی می توانند پذیرش داشته باشند.

مالمیر با تاکید بر اینکه نصب چادر مسافران در پارک ها ممنوع است گفت: حضور مسافران در خارج از تاسیساتی که مجوز دارند، غیرقانونی است و نباید اقامت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان قطعی حضور ارزیابان یونسکو در همدان مشخص نیست

زمان قطعی حضور ارزیابان یونسکو در همدان مشخص نیست