مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-20سياسي

مهدی المشاط: سازمان ملل سیاست یک بام و دو هوا را درباره یمن کنار بگذارد


رییس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل و مسؤولانش خواست سیاست یک بام و دو هوا را در برخورد با جنگ و صلح در یمن کنار بگذارند.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل و مسؤولانش خواست سیاست یک بام و دو هوا را در برخورد با جنگ و صلح در یمن کنار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن عید قربان را به مردم یمن و رهبر انصارالله و مبارزان در نیروهای مسلح و اعضای پارلمان و قبایل تبریک گفت و تأکید کرد: ظالمانی از فرزندان این امت برای برهم زدن اعیاد ما و شادی کودکانمان با محاصره و ویرانی و رنج و جنگ تلاش کردند.

من مژده پیروزی بزرگی را که فرزندان و برادرانمان در تمام جبهه ها از جمله پیروزی بزرگ بر القاعده در البیضاء رقم می زنند به مردم یمن تبریک می گویم.

دشمن بسیار بر روی جنگ البیضاء حساب باز کرد و حمایت رسانه ای و مالی و پشتیبانی هوایی از آن در مقابل چشم و گوش جهان که به دروغ ادعا می کند با داعش و القاعده می جنگد به عمل آورد.

با سقوط دشمن در جنگ البیضاء مردم ما آخرین نقاب های دروغ و ادعا را که برای آمریکا و جامعه بین المللی مانده بود برانداختند.

المشاط پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی و جهاد عظیم آن ها در راه خدا و دفاع از مردم و وطن را ستود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی المشاط: سازمان ملل سیاست یک بام و دو هوا را درباره یمن کنار بگذارد

مهدی المشاط: سازمان ملل سیاست یک بام و دو هوا را درباره یمن کنار بگذارد